En härlig dag väntar!

Ja, en härlig dag med en del bokat står nog för dörren idag! =)
När Ninni har vilat, ska vi ut en runda, hundarna behöver få springa och vi behöver med få komma ut lite och andas frisk luft!

Sen skulle vi kanske ta en fika med Linda med idag, ska se om det blir idag eller inte.

Klockan 16 ska jag till frissan och bli fin i håret!!! =)
Jocke bokade en tid till mig igår, så klippning och färgning ska det bli!! Så skönt!!

Ninni ska sen till Gamelmoster Ingegerd (haha, jag höll faktiskt på att skriva fel igen, men hörde alla er som rättat mig!)
Hon ska va där ikväll, för jag och Jocke ska kanske iväg och jaga. Ska se lite hur det blir.
Ninni ska följa med Ingegerd till Kulturkalaset =)
Jag trodde det började imorgon faktiskt, kanske kan ta en tur dit imorgon, ska väl hålla på i två dagar har jag för mig...kanske.

Ska bli kul att följa med på grisjakt igen och nu ska vi isf till den marken där de har mycket gris =)

Jag ska ner till affären nu, så vi höres!
Får se om kise-katten är ute och hänger med till affären idag med. Jag och Ninni träffade en katt igår här på gården när vi gick ner och handlade. Mycket kul tyckte Ninni som gick efter kisen och sen gick kisen efter henne. Hela vägen tills vi va framme =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0