BVC, mys & städning

BVC va det idag. Ninni väger bara nåt gram ifrån 10 kg!!!
Nästan! =)
Hon är 80 lång och hon fick en stor OK stämpel av läkaren efter hans koll om vad hon kan och allt.
Sprutan, ja hon blev sur, skällde på Gun och grät.
Men det gick över rätt fort och sen vinkade hon hejdå =)

Undertiden dammsugade Jocke här hemma, de lux!

Vi stck ner och fick i oss frukost på La Café, körde och rastade hundarna, satte oss på Boijertz och åt glass och sen bar det av till pizzerian.
Vilken mysförmiddag!! =)

Jag och Ninni fortsatte städa här hemma och körde sen ner till pizzerian igen och fick mat i oss och hämtade Jocke.

När vi kom hem igen, så fortsatte vi städningen, Jocke tvättade föntrena och jag tvättade golven. Toaletten totalskrubbade jag innan idag, to.m golven =)

Här är så städat och fint nu, vi har nästan gjort en flyttstädning idag för tusan! =)
Men, fint för visningen iaf och vi själva tjänar ju på det eftersom vi ändå snart kommer flytta =)

Nu är jag trött i kroppen och litta trött i tittorna med faktiskt. Skönt att sitta här i soffan....

Hoppas ni haft det bra i det fina vädret idag, höres imorgon!



Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

stackars tös och få sprutor. men nu är det slut med det på ett tag väl ? denna gången fick hon den i armen eller ? har för mig liam skulle få sin nästa i armen.

2010-05-27 @ 08:15:55
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0