Brödbak!!

Jag har fått reseptet på ett av de godaste brödet jag någonsin ätit!!
Faster Britts bröd! =)

Men även om jag fått receptet, så kommer det säkert inte smaka lika gott. Men iaf =)
Så jag och Ninni ska baka bröd idag minsann!!
Eller jag ska, hon får sin egen lilla bit deg hon kan knåda med =)

Vi ska vika tvätt med, vi hämtade upp tvätten idag och kors i taket så va det bara en tjocketröja som inte va helt torr!
Fan va trött jag är på tvättstugan!

Mange va här en sväng innan och han ska kanske hänga med ner till pizzerian sen och käka. Vi har inget hemma, så det blir mat där idag med =)

Ninni har fått ögoninflamation...lutar det starkt åt iaf. Vi har baddat henns öga med kamomillte och det blev lite bättre, men nu har det gått över till andra ögat med, så vi ska till doktorn imorgon så hon kan få droppar eller nåt. Så hon slipper det. Hon verkar inte bry sig direkt och hon är mest röd i ögonen, lite kladd när hon sovit.

Så, nu ska vi ner och handla jäst så vi kan baka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0