Vilat

Åh, så skönt det va. Jag vaknade precis, har fått vilat nästan en timme här på soffan =)
Jag blev så trött!
Jocke satt och spelade och jag hade åkt ut från pokern.
Sen somnade jag. Mmm!!

Hör att Jocke står i duschen nu och Ninni hon ligger fortfarande och vilar. Hon fick inte vilat vad hon skulle under förmiddagsvilan, det märktes. Så hon va inte uppe så länge då.

Jag vet inte vad jag ska göra idag. Jocke ska iväg och jobba. Det är ju bra, men samtidigt vet jag redan med mig att jag kommer sakna honom. Har blivit en konstig vecka. Planerat att han skulle jobb hela veckan, men blev inte riktigt så, van att ha honom hemma de första dagarna i veckan, men så blev det ju inte eftersom han jobbade i tisdags.
Ja. Lite uppochner. Får gå det med.
Jag och Ninni får ta en mysdag bara vi två här hemma =)

Nu tror jag minsann att jag hör en liten snäcka som håller på att vakna =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0