Trött mamma

Nej, det är inte mig själv jag syftar på, utan min egen mamma.
Vi skulle ju åka till Citygross idag, men efter att jag, Jocke och Ninni först varit och fikat med moster Marjo och Salle och sen varit upp hos farmor en runda, så körde jag och Ninni sen till mormor.
Men hon hade precis gått upp. Klockan va 2!!!
Men mamma då!
Nåja, vi stannade en stund och sen bestämde vi att vi skulle ta det imorgon ist.

Uppe hos farmor va kussarna och efter att Ninni ätit lite gräddbulle, så va det ner på golvet och leka med dem som gällde =)
Wille va så mån om Ninni, frågade vad det va om hon inte lät nöjd, visade henne hur vissa leksaker funkade och så vidare. Sött, sött!! =)

Jag väntar på att Ninni ska vakna nu snart...hon har sovit i 3 timmar nu! Men hon vaknar nog närsom med tanke på det =)
Sen ska vi ner och äta och där ska vi träffa Mange med =)
Han jobbar jättemycket nu och vi hinner inte ses, så en träff där nere och mat i magen samtlidigt, så slår vi alla två flugor i en smäll!

Vet inte om jag ska måla lite ikväll, är lite sugen. Jag har med vilat nu när Ninni med vilar, så jag lär nog inte va så trött.
Men ska kanske inte säga för mycket =)



Kommentarer
Postat av: Tina Feuk

E de bara jag som bara får en vit bakgrund utan foto på hela översta delen i bloggen? Altså ovanför det du skriver.....

2010-03-12 @ 18:12:50
Postat av: Anna

*Bra att du sa det Tina, svärmor har likadant, bra att veta att om det händer fler!

Ska checka läget under helgen och fixa till det!*

2010-03-12 @ 22:35:03
Postat av: Magnus

Det blir så i Internet Explorer.



Tips till alla er som inte ser bilden om att Mozilla Firefox är MYCKET bättre. Laddas enklast ner på http://www.getfirefox.com.

2010-03-12 @ 22:54:36
Postat av: Anna

Haha, det är bra Mange =)

Ja, allihopa, jag kör med Firefox....ska se vad jag kan göra så ni som inte vill byta, kan se headern ändå =)

2010-03-13 @ 08:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0