Trevigt och fixat

Det har varit en trevlig eftermiddag ute i skogen =)
Ett härligt väder, solen sken och det är så fint där ute!
Dock blev jag så jävla irriterad på mig själv när vi kommit dit och jag kom på att jag glömt fotona!! De ska ju med få se vilka de villa ha och jag har glömt dem X antal gånger redan.
Så, efter en kopp kaffe, så körde jag faktiskt hem och hämtade dem. Ninni stannade och lekte med Ann och Jocke och Jonny gick ut i garaget och fixade med hundburen. Behövde ju en mellanvägg till den.
Jag for iväg och när jag kom tillbaka så va Ann och Ninni på väg tillbaka till huset, de hade varit och hämtat posten och Ninni hade fått åka puklan, men hon tyckte inte alls att det va kul...så Ann fick bära henne ist...
Väl tillbaka så va Jocke och Jonny nästan klara med buren med. Det blev helt perfekt!!
Nu har hundarna sin egen del i buren och kommer inte åt varandra heller. Hur bra som helst, det behöver de båda och Atlas kan inte yra rundor som han gjort innan. Vilket har varit så jävla drygt!!!

Vi drack lite mer kaffe och snackade och de gick igenom bilderna.
Nu ska jag bara se vilka pappa vill ha och sen ska jag framkalla =)

Sen va det dags för oss att köra hem och vi hämtade Alex.
Fixade maten och alla åt gott och blev mätta =)

Ninni vilade när vi kom hem och vaknade inte förrän rätt sent. Men hon åt lite och sen blev det bad innan hon gick och la sig för natten.

Vi sitter här och tar det chill, ska spela lite poker och sen ska det nog bli en film med. Han några filmer vi ska se =)

Imorgon vet jag inte vad som händer....lite tvätt och städning iaf...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0