Tatt, sol och fika =)

Trota att Ninni va uppe lite längre, så vaknade hon ändå 7 idag....grrr. Jag va supertrött!
Men tar väl ett par dagar, så har hon kommit in i sin vanliga rytm igen. Det är lite mer lagom med 8-9 tiden =)
Nu vilar hon iaf, hon har busat och lekt och haft sig och varit på bra humör iaf =)

Jocke ska tatuera sig idag! =)
Han ska fixa till tribalen på armen och det får man verkligen säga är på tiden!
Han är jätteglad och vi är ju rätt så säkra på att den kommer se mycket bättre ut, den är ju halvfärdig nu!

Jag ska fika med Jessia och Julia idag på La Café! Det ska bli jätteroligt!!

Sen har jag fattat ett beslut. Jag kommer inte till skott med att köpt årskortet och sen är det ju Mp3 spelaren med. Rättare sagt, ekonomin behövs verkligen läggas på annat nu, bilen måste fixas och det är mycket annat jag vill ha. Så motion får jag skaffa på annat sätt och jag har funderat på ifall jag skulle börja springa jag med. Även om jag hatar det!!
Men alla säger ju att när man väl kommit igång och inte är döende varje gång, så är det rofyllt på nåt vis och skönt. Ok, ja...jag hoppas isf att det går rätt fort att komma dit, för svårt döende kommer jag va, det är jag hundra på. Jag har ju kondis som...ja jag ösnkar väl att jag va en sacosäck när jag väl springer. Att bara få dösa ner på marken och bara ligga där.
Men. Det är ju det jag vill ändra på,så då får man bara bita i det sura äpplet!
Ja, jag fick ju pengar av, ja ni vet vem ni är, på min födelsedag. Men de kommer inte förkastas, jag ska uppfylla annat med dem! Jag ska ner och handla mer målarsaker! =)
Fatta hur jag kommer njuta när jag går där och kan shoppa loss =)

Ninni ska kanske sova över hos mormor idag, jag ska fråga henne iaf om det går bra. För det är jakt imorgon och jag är lite sugen å att följa med. Men det är ju så tidigt att Ninni blir tvunget att bli väckt om hon sover hemma. Så vi får se om hon kan få sova hos mormor och ha mysigt ist =)

Nu kom David, så kaffe och frukost lir det nog nu!

Ha en bra dag alla vänner!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0