Spring is in the air!

Känner hur våren är på väg!! Solen skiner och fåglarna kvittrar, underbart. Vilken känsla man får! =)
Ninni vaknade precis från sin förmiddagsvila, vi ska ner och dricka kaffe med Salle på La Café sen och vi hade tänkt ta hundarna till skogen idag. I detta vädret borde ju iaf inte Cox frysa lika lätt.

Ska hämta minsta systersonen, Alex, sen och han stannar nog till lite efter 6 kan jag tänka mig, när syrran slutat jobb.
Får nog passa honom på torsdag med, för mormor som skulle ha honom har fått tid till ögonkliniken.

Åsa kom i morse och hälsade på en stund och tog en kopp kaffe och nu är David här en liten sväng.
=)

Jag vet inte riktigt mer vad som händer idag, Jocke ska nog iväg senare i eftermiddag och hjälpa David att fixa med jaktstuff. Så jag och Alex får hitta på något på egen hand, kanske se en film, brukar vi göra.
Sen ikväll, om jag hinner innan Jocke kommer hem, så ska jag faktiskt börja skissa på min tavla. Är lite sugen på det =)

Så, vi får göra oss klara nu, så vi hinner dricka kaffe i lugn och ro =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0