Sleden...

Ja, jag är trött och sliten idag. Han inte gjort mycket för att bli det egentligen, men blev sent igår och upp tidigt idag.
Efter ett ärende, så körde vi ut till Skogstrollen och Ninni! Som vi sakna henne!!!
Hon blev gladfis när vi kom, vi fikade och snackade innan vi körde hem =)
Oh, ja Ninni fick ett par röda jättefina benvärmare av Maj-Lis idag som hon stickat. Så fin snuttan blev =)

Vi körde hem, Ninni somnade på vägen med sov lika gott när jag klätt av henne och lagt henne i sängen. Hon har haft det kanon, de har varit iväg på Citygross, kusse-Jonas va också med och han är ju så glas för Ninni. De fikade, åt korv och åkte helokopter och motorcykel =)

När Ninni ändå vilade så gjorde vi det samma. Vaknade av att telefonen ringde med hann inte svara. Det va mamma, så jag fattade vad det handlade om, hon ville ha sina halstabletter, som jag glömt att jag skulle köpa till henne.
Så jag tog med mig Atlas och tog en ordentlig promenad och fixade det. En timme senare ugnefär så va vi hemma igen och Ninni vaknade efter en liten stund. Hon åt macka och banan under tiden jag diskade och sen väckte vi Pappsen med =)

Vi hade korv med bröd och räksallad idag, så gott!! Ninni mumsade på hon med och när klockan senare blev 8 så va det dags att sova tyckte hon =)

Jag är fortfarande mätt...ska gå och fixa oss lite kaffe nu, smälta maten =)
Ikväll är det bara lugnt, en film kanske hamnar på schemat =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0