Shoppat!

Idag va vi ju på en fika med Jessica och Julia på La Café, mycket trevlig och kul att träffa dem!
Jocke va ju och tatuerade sig och jag bad honom att ta med sig hundarna i bilen så att jag kunde gå ner till honom när Ninni hade vaknat.
Så jag sjalade henne och vi gick inom och hälsade på Pappsen för att se hur det gick innan det va fikatajm =)
Den är mycket snyggare nu!! =)

Ja, sen va det fikan och Jocke kom sen när han va klar.
Vidare sen ner till pizzerian och där tog vi en kaffe och åt innan vi körde igen. Jag ringde mamma med och frågade om Ninni kunde sova där och det va inga problem.
Men innan jag körde för att lämna Ninni så stannade vi till på Pema. Jag skulle shoppa för mina födelsedags pengar!
Ninni lyckades skita när vi gick där inne, så vi gick runt och luktade lite pi  :-/ och när hon va klar med det fick hon ny energi!!
Som hon snackade och hade sig. Hon häll sån låda att alla härde henne. Hon hade hur kul som helst =)
Sen fick hon syn på alla godsaker och kakor de har vid kassan, gick snabbt dit och trodde nog hon va i himmlen =)
mycket fina saker jag handlat, tack till er som gjort det möjligt!
Happy happy jag!!

Väl klara så körde vi sen till mormor och jag stannade bara en liten stund. Jag fick min puss och kram och det va inte mycket gnäll för att jag gick. Skönt!

Så nu sitter jag här och ska börja min kväll, ska måla!!
Men nu har jag ju så mycket saker att jag lite beslutsångest...vad ska jag börja med!!?
Bara att sätta mig tillrätta, så kommer det av sig själv =)

Imorgon bitti ska vi upp jätte tidigt, ska iväg till Jocke och Davids nya jaktmart och jaga kråkor =)
Jag har aldrig varit med på en kråkjakt innan, så det ska bli spännande =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0