Sena foto, hehe

Ja, igår fanns det inte tid till att sitta vid datorn, David och Ulrika kom hit strax efter att Alex hade åkt och Jocke hade kommit hem.

Jag fick ju väckt Ninni för att hämta Alex, hon blev inte glad, men sken upp lite när hon fick synd på kusse =)
Vi stannade till så jag fick handlat och sen körde vi hem. Ninni la sig och vilade lite halvt iaf och sen lagom till maten va klar, så vaknade hon till ordentligt och ville inte vila med. Så köttbullar och makaroner dukade jag fram till henne med och hon åt med god apptit.
Sen va det lek för resten av slanten.
Jag gav hundarna mat och tog ut Cox och undertiden så hade Ninni och Alex lyckats få ut en hel del av leksakerna  på golvet och satt där och hade kul =)
De lekte och hade sig tills Alex blev hämtad och sen hjälpte Ninni mig i köket lite och va inne och lekte lite.
Pappsen kom hem och de andra kom, en liten stund senare gick Ninni och la sig.

Idag hoppas jag att vädret håller i sig, för vi hade tänkt åka iväg och grilla korv och ha det mysigt. Man vill bara hitta på en massa nu när solen tittar fram =)

Så till bilderna då... =)

La Café fika med Salle innan i veckan






Fika hos farmor sen =)
Mumsigt hos farmor, bojboj och macka med kräftost!! =)



Mackan kan man ju hoppa över, kräftosten som är god =)






Kika lite här



Lite här



Och vad händer här?



Leksakerna kom fram =)



Pang-pang



Sen får vi ju se om Mammsens skor passar nu då



Där eldades det sen =)



Igår va vi ju på stranden vid Ringsjön, fint! Och hundarna va glada!





















Sen lite från igår när Alex och Ninni lekte så fint här =)












Sen lite andra bilder jag tagit =)


















Slut för idag, tack för idag!
Eller, för nu iaf... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0