Såja

Det är tyst och lugnt här. Alla ligger och vila utom jag, inte så trött. Skulle inte förvåna mig om det kommer lite senare ist...kanske ta mig en powernap då =)

Vi har gjort allt vi tänkt idag. Tvättat (dock lite som hänger här och torkar i lägenheten) , städat och jag har faktiskt fixat till det som stört mig ett tag nu i ena garderoben med =)
Efter att vi käkat lunch så blev det soffan, slog på en komedi som jag inte förstår hur den kan kallas komedi. Den är inte bra heller, Jocke somnade och jag sitter här =)
Men sen finns det de jobbiga filmer som inte alls är speciellt bra, men som man ändå vill se slutet på. man vill veta vart allt leder.
Detta är på något konstigt vis en sån film och jag har den på häri bakgrunden ändå, så jag kan kika lite då och då och se hur allt blir till slut.

Tror inte det händer mycket resterande av dagen, blir nog en lugn hemmadag. Skönt att ha fått städat iaf. Så drygt när hundarna fäller, hårtussar överallt...

Nu ska jag fortsätta min runda här, härs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0