Nu är det helg

Och vad innebär det då?
Jo, Jocke jobbar. Så rätt tråkigt. Men inget att pipa över!

Då får vi se om jag kommer iväg med mamma till Citygross idag då. Jag såg att hoda ringt mig vid 10 igår kväll, men jag har inte hört telefonen, va det nåt om Citygross turen här hon väl av sig igen.

Vad annars idag då?
Ingen aning...vi skulle kanske träffa Mange idag, det hade ju varit kul

Blev ju inget målande för mig igår, så jag kanske ta och fixa lite med det ikväll. Lättare att ta det när Ninni gått och lagt sig för natten. Annars lär vi ju ha en ny konstnär som ger sig på allt hon kan med färgen =)

Alla ligger och sover här hemma, men som igår, så är jag inte så trött nu. Går det, så tar jag en vila med Ninni i eftermiddag =)

Ja, för fan!!
Jag fattar inte att jag kunnat glömma berätta för er. Ninni har två tänder som är halvt uppe!!!
Har undrat lite när de skulle fortsätt komma och förklaring till hennes humör ibland har vi fått. Två tänder!!
Hennes högra sida, en uppe och en nere =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0