Mysig kväll

Dagen idag har varit lugn och vi vilade länge i eftermidags allihopa och blev väckta när David kom förbi en sväng.
Vair skönt med en sån dag, då Ninni vaknade tidigt idag, 7, eftersom hon gick och la sig så tidigt igår. Men inte så konstigt efter att ha jobbat hårt på stranden ju =)

Jocke hhar varit iväg och fixat med jaktmarken idag med David, de har fått en så fin mark!! =)
Men innan dess så hämtade han Alex till mig, slippa klödda. Skönt, det underlättade en del =)
Jag, Alex oxh Ninni körde ner till pizzerian för dagens middag och jag tyckte det va en lite bra idé att överraska Salle med att komma ner med pågen hans =)
Vi åt och Ninni kletade bearneisesås i håret....fy fan vad det luktade sen!!!
Lite kaffe efter maten och barnen de lekte och ritade. Ninni trvides då både Tjitchoos och Micke va där med =)

Sen va det dags att köra hem och Ninni och Alex badade.
Under tiden passade jag på att dammsuga, vilket jag inte hann göra innan idag.
Ninni fick sin välling och gick och la sig. Hon va så trött, hon somnade på ett kick =)

Jag och Alex satte oss i soffan och mös till det med lite läsk och choklad och tittade lite på Avatar innan han skulle åka hem =)
Jocke och David kom med och David stannade på en snabb kopp kaffe.
De är så glada för sin jaktmark och de sliter på med den. De ska bygga torn och grejor och sen kanske jag kan följa med en dag=)
Jag vill bara få komma ut och se djuren. Va ju med pappa mycket när jag va liten. Så mysigt! =)

Så, kvällen är kommen och vi ska titta på en film nu, inget spelande idag tror jag. Klockan sprang iväg i natt och vi kom inte i säng förrän hon va nästan 3 tror jag.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0