Mer Vänner

Ja, då sitter jag här och ugglar. Kollar mina rundor på näter och lyssnar på Junio Eric (R.I.P) och diggar till den härliga rytmen. Han va grym!! Och det är verkligen FAN rent när något sådant ska hända en ung människa som han.
Men han lever vidare bland oss genom musiken.

Ninni och jag gick och badade och Jocke vilade då innan han skulle iväg och jobba.  Hejdå till Pappsen och sen gick snuttan med och vilade, så nu sitter jag här.
Ingen fara på taket med det, jag ska titta på Vänner =)

Vi får sällskap på tisdag till MFF-matchen. Jocke och Roxana snackade om det igår och Roxana är med intresserad av fotboll, så hon och hennes man ska hänga med in. Kul! =)
Fy vad jag längtar!!
Kommer nog säg det fler gånger, får ni på köpet =)

Så, Vänner och chill nu =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0