Lite back

Sorry att jag va så frånvarande igår. Men nu är första gången jag sitter med min dator i knät och blippar rundor sedan i förrgår.

Igår blev en lite halvmärklig och bakvänd dag. Jobb, inte jobb, sova ute, spindlar tårar med mera, men om den får ni höra sen.
Jocke och Alex, som är hos oss idag, är iväg och handlar och sen blir det lunch när de kommer tillbaka.
Vi har städ och fix här hemma idag. Jag tvättar som en galning och Jocke  har dammsugat och tvättat golven. Småpill som avtorkning och sån, det fixar jag under dagen sen =)

Jocke ska iväg och jaga vildsvin ikväll =) Premiär!!!
Hoppas han får nåt =)
De ska till sin nyaste mark och deet ska väl tydligen va riktigt fint där, får hänga med en dag och se sen =)

Nu får jag gå och snyta mig igen, lagom less på den här näsan. Hade de haft reserver på Mekonomen eller nåt hade jag bytat ut den för länge sen nu...

Så, lunchen närmar sig =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0