Konstig dag

Jocke åkte till jobb. Jag och Ninni tog det chill hemma och det har verkligen varig chill!
Ninni har verkat lite hängig idag, sovit en del. Jag har med varit ovanligt trött och vi vilade båda två i eftermiddags en stund.
Sen fick jag ont i magen när vi hade ätit, båda gångerna. Inte spännande alls. Vet inte om jag har haft feber, men inte kännt mig helt hundra idag. Hostig och lite ont i halsen.
Jocke har med haft ont i magen ett par dagar.

Det tycktes ju att Ninni hade vinterkräksjukan i helgen, dock tycker jag ju att vi redan borde ha fått den av henne då, med tanke på att hon blev dålig i söndags. Men vad vet jag.
Får bara vänta och se vad som händer. Med tanke på hur mycket som far rundor överallt, så är det inte så konstigt om man blir dålig.

Jag har tittat massor på Vänner idag. Som jag älskar den serien!
Vet inte hur många gånger jag sett alla avsnitt, men kan nog aldrig bli trött på den =)

Ska faktiskt fortsätta att ägna mig åt att bara chilla och kolla Vänner tills Jocke kommer hem med =)



Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

du har inte ätit euroshoppers hallon ? de har något ämne i sig som framkallar vinterkräksjukan hörde jag på radion, de tar tillbaka alla paket. likaså med Sempers gröt och välling...kolla sempers hemsida om du inte hört det.

2010-03-18 @ 21:18:27
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0