Klydd

Nu blev det helt plötsligt lite klöddigt här.
Vi kom hem och Ninni gick och la sig direkt, jättetrött!
Jocke skulle ju iväg, men i bilen hem sa han att han inte skulle det, för att han tyckte inte jag skulle behöva lasta hundar och Ninni i bilen igen (lite mer än en halvtimme efter att vi kommit hem) och Ninni skulle ju lägga sig.
När David sen ringer, ja då ska han iväg ändå.
Det blev bara ett litet "ojsan"-liknande när han lagt på luren och jag undrade. Han skulle bli hämtad direkt med, annars hade jag ju bara fåt hämta Alex tidigare.
Så, nu får jag dra ner Ninni i bilen ändå. Tycker fan nästan synd om henne, har precis vaknat. Kommer säkert hela kvällen bli rubbad.
Jaja, bara att se hur resterande dag bli, vilket humör snuttan är på. Om inget annat kan jag ju hoppas på att hon kommer va så däckad när vi kommer hem igen att hon inte vaknar när jag tar in henne =)

Japp.
Idag va vi ju och drack kaffe med Salle och Ninni fick sin negerbulle och juice =) gottegrisen!
Sen körde vi till Ringsjön och rastade hundarna lite. Men det va rätt kallt, blåste en del där ute. Så vi stannade inte så länge.
Detta tyckte inte Ninni om, att vi inte stannade länge då. Så fort jag öppnade bildörren och vi skulle köra hem, så blev hon ledsen. Tårarna rann och rann. Snuttan då. Hon trivs i naturen och antagligen speciellt vid Ringsjön =)
Blir mer när det blir varmare ju! =)

Tillbaka till Hörby och vi körde till gamelmoster Ingegerd minsannn för att se om hon va hemma. Och javist va hon det. Farmor va med där, så det blev ju en riktig träff =)
Kaffe och fika och Ninni busade med sitt. Plus att hon klämde fingrarna, fick toalettsitsen på fingrarna. Ja, pilla inte!
Men, gick över det med =)

Nu väntar jag bara på att det är dags att klä på Ninni igen och ge mig av. Jag måste handla med....drygt!

Som sagt, bilder kommer ikväll! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0