Kalas =)

Vi va ju på födelsedagsfika hos Mange ikväll. Vid 7 va vi där och strax efter vi kommit så kom familjen hans =)
Mycket trevlig sällskap hade vi slltså under kvällen =)
Ninni höll igång, trots att hon senare blev tröttfia.
Det blev kaffe, tårta och kanelbullar, gott, gott och Ninni tyckte med om det. Men sen va hon mätt, middag strax innan vi åkte och sen fikan på det, magen stod rätt ut =)
Tack Mange för en jättetrevlig kväll!!

Nu ska vi spela lite, dock inte det spel som Jocke testade innan, fick inte rikigt rätt på det, så dår bli D.H ikväll =)

Imorgon, ja hela vecka, så ska Jocke jobba....kommer inte bli den roligate veckan direkt, men vad ska man göra.
Jag ska hämta Alex imorgon, kommer ha honom en liten stund iaf, får se vad vi gör.

Nu ska jag joina Jocke. Fan va mätt jag är med....tur man inte ska göra något ansträngande... =)



Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

ja jag ville ha ahlgrens bilar mousse men visste inte riktigt vad som passade till det, sen är ju risken att det blir lite väl sliskit i och med sugarpasten...eller vad tror du ? kan man kanske ha citronmousse till ahlgrens som fräschar upp smaken lite ? ska bara ha 2 smaker i tårtan då jag ska ha smörkräm som täckning

2010-03-16 @ 09:54:31
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: jocke

En choklad/nougat mousse. sen e saken biff..

men va vet jag-

2010-03-16 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0