Halvbra morgon

Ninni vaknar, väcker oss. Eller iaf mig ordentligt, jag frågar Jocke om vi ska hjälpas åt. (Nån tar hundarna, nån tar och fixar med Ninni)
Mmmm.... Blir svaret.
Jag tar på mig och går ut med hundarna. Cox testar gränserna direkt och ska inte följa med in när vi är klara, springer bara rundor och gollar sig. Fine, vi går in iaf och jag gick in med Atlas som inte fattade riktigt vad jag höll på med. Sen gick jag ut igen och vem stod där och fattade ännu mindre, jo Cox.
Och då fick han brottom! =)
De började golla sig båda två direkt här inne och det är jag inte alls intresserad av dirket på morgonen, så varsågoda och gå och lägg er igen!
Lite småklödd, som jag försökte ignorera, innan de kom helt till ro och sen sov de igen båda två.
Jocke sov vidare han med.
Jag fixade välling till Ninni och när hon drack den fixade jag kaffe och sen la jag mig här på soffan och väntade tills Ninni va klar och ville komma upp.
När den stunden va kommen och jag skulle byta blöja på henne märkte jag att det hade gått igenom lite.
Hopp i badet!
Inte för att Ninni hade något emot det, tvärtom =)
Efter en stunds badande så fick hon komma upp igen och nu hade hon varit vaken den tiden på morgonen som brukar va nog för henne innan hon vill vila igen, så när hon va torkad och påklädd igen, så va det vila för hennes del igen. Happ.

Jag sitter här själv och dricker mitt kaffe, har ett kasst program på Tv´n som sällskap. Ett sånt där ordprogram och hon som är programledare gillar jag inte direkt...
Men Tv-kontrollen ligger för långt borta...

Äh, får resa mig och byta kanal, ska ändå gå ner och handla bullar nu snart. Börjar bli lite kurrigt i magen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0