Fullt ös =)

Det har varit full rulle hela eftermiddagen, iaf för Ninnis del. Hon har busat och haft sig på pizzerian. Har kommit på att det är rätt kul att jaklas med folk =)
Och hon har ätit, som hon har stoppat i sig mat!!!
Ja, sen blev det glass och banan med =)

Hela eftermiddagen har vi varit på pizzerian och vi körde upp om till farmor och farfar innan vi tog oss hem helt. Ninni va så trött så hon knappt viste vart hon hade benen, men springa skulle hon. Och banan skulle hon äta, hon vet vart de finns hos farmor och hon gick och hämtade en som farmor skalade och gav henne. Men en räcker väl inte, hon tog en till som hon gick och bar på och sen bet hon hål på den med...

Men sen kom vi hem och hon sover som en stock nu! =)
Hon kommer nog sova länge imorgon (hoppas jag lite iaf), för vi kommer sova på soffan i natt. Det är UFC 111 i natt!!!!
Bra fighter som väntar och jag har faktiskt lyxat till det lite till i natt. Det blir ostbricka, en liten iaf =)
Vi har pratat om det så många gånger nu, så jag fixade till det =)

Imorgon försvinner Jocke på morgonen igen, han ska iväg och fixa med ytterligare en ny jaktmark. En stor en!!
De har att göra nu =)

Nu ska jag kolla igenom lite bilder till er, har fått några från Micke (Vollsjö) med idag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0