Förkyld i ögat?

Ja, det känns som att jag förkyld i mitt vänstra öga. Helt golle är det, rinner och vill liksom stänga sig för det svidet från näsan, till bihålan och resulterar i ett golleöga!!
Så blev det när jag tog nässpray!!
Hade kanske inte behövt ta nässpray i vänstra näsborren, för jag va mest täppt i högra, men det gick av farten.
Nu hoppas jag bara det ska gå över, näsan och ögat turas om att rinna...
Haha, golle!

Jag har ätit Jockes hemmagjorda mjelaburgare idag! Fatta så gott det va då!!!
Åh, vad jag längtar tills vi börjar ta våra bilturer igen. Bara att vänta på vädret =)
Mange ska hänga med, den saken är klar. Han har aldrig ätit mjelaburgare!! Nästan lite skamligt....  ;-)
Tack Bajb för supermiddag!

Jag och Ninni badad innan hon gick och la sig, det va najs. Varmt och skönt! =)

HA! Min mamma är inte klok!!
Som de flesta av er vet, så är hon ju lite skruttig, lilla mor. Ser dåligt, har dålig balans m.m m.m....
Hon trillade för kanske snart två månader sedan och fick ont i ryggen. Det går väl över, tyckte hon och har kämpat på.
Tidigt i morse hade hon åkt in till akuten för att hon hade jätteont. De röntgade henne och läkaren tyckte inte det va så konstigt att det gjorde så ont. Hon hade brutit ryggen!!!
Fattar ni!! Tanten har gått runt och haft ont, varit vanliga, envis som fan-jag behöver inte gå till läkaren-jag klarar mig själv-det går över-mamma....kärring! Rent ut!
det kan inte göra något åt det nu bara för att hon inte åkte in när det hände. För nu har det ju börjat självläka, så hon får bara smärtstillande och sen får hon stå ut med att det gör ont tills kroppen själv är klar.
Hon är rätt tuff ändå minsann min skuttibangbang-mamma =)
Glad att det kommer läka iaf!!!

Nu ska jag lägga mig i soffan med mitt golleöga och titta Vänner, snart kommer Jocke hem =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0