För tidigt!!

Ja, det va rent för tidigt jag vaknade i morse. Av Ninni och Cox, klockan 5!
Ninni fick välling och hon somnade om och jag gick ut med hundarna innan jag gick och la mig på soffan och somnade jag med.
Sen väcks jag av Jocke som kommer ut och frågar om jag har varit ute med Cox...japp, men han va nödig igen två timmar senare.
Ninni vaknade till men somnade om, Jocke somnade till lite han med, men jag har inte sovit mer. Får bli en sväng i eftermiddag...

Jag och Ninni ska iväg och handla lite med mormor idag. Hon vill komma iväg till Citygross, så vi ska dit.
Sen ska det nog bara bli lugnt idag, jag kommer nog bli lite trött senare misstänker jag.

Nu ska jag gå och duscha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0