Drygt!!!

När hundarna gollar sig som de gjorde i morse kan jag bli så trött på dem. Speciellt när Cox gör som han gör nu, gnäller, piper och bara är så jälva dryg! Då skulle jag kunna kasta ut honom.
Kors i taket så är det inte Atlas som håller på =)
Han är nog med trött på Cox, för han sa till honom på skarpen innan.
De har fått mat och allt och varit ute. Det Cox knäller för nu vad jag misstänker, så är det att han vill komma upp och mysa, tycker det är bull att bahöva ligga på sin plats helt själv.
Men när de håller på för mycket, så får de ligga på sina egna platser så att de inte trissar upp varandra.

Såna här dagar jag önskar att vi hade hus...de hade varit så lyckliga, hundarna av att få va ute i trädgården dagarna i ända=)
Men den dagen kommer den med =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0