BVC-tajm

Klockan 11 ska vi va på BVC. Får se hur förkyldningen tog på Ninnis vikt, märks att hon gått ner lite, men hon äter ju bra nu igen så.

Vi har vilat en stund nu, Ninni har inte vaknat än sömntutan.
Ska kanske upp och hälsa på farmor en sväng sen efter BVC, men vet inte än om hon är hemma.
Klockan 2 ska vi ut till Skogstrollen och hälsa på iaf och sen ikväll, kommer moster Rossi och Andreas hit på fika =)
En försenad fika för min födelsedag. Bättre sent än aldrig =)

Det snöar igen, inget jag hurrar över längre. Men förhoppningsvis så blir det inget som lägger sig. Nu när så mycket har töat bort, så får det fan inte va mer som lägger sig tycker jag!

Lite pics från igår kan ni få, kommer säkert mer från idag misstänker jag =)


Ninni och Mange satt och snacka, rita och busa =)


















Sen fick Ninni en klubba till efterrätt av Pappsen =)



Man hinner leka lite med bilen med =)



Så fin du är



Åh så god du är!



När Ninni är klar med mat eller nåt liknande, så brukar det visa sig med lite trams. Så även med klubban, hon började tramsa och då är det klart och då får det va så helt enkelt. Trams -ingen klubba.
Då blir vi såhär lissna och sura.



Men det gick över rätt snabbt =)


För en stund sen så gick Atlas upp och mös men Pappsen i soffan. Det tycker vår "lille" kille om =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0