Besök =)

Nu sover Ninni gott =)
Vi tog ett bad och jag hade fråga henne om vi skulle gå upp X antal gånger, men hon tycker ju så mycket om det =)
Men jag va precis på väg att resa mig, när jag hörde att det knackade på dörren.
Där stod Farbror Pontus och Jessica =)
Jag fick ursäkt mig lite, fick på mig kläder och släppte in dem =)
Ninni blev glad att se dem, men Farbror Pontus kan det vara lite osäkert att vara för nära ibland... Men vi drack kaffe åt kaka och Ninni visade en bok, snackade och hade sig.

Sen gick de och jag och Ninni plockade undan efter oss i sovrummet sedan innan idag och nu sussar snuttan gott =)

Jag väntar på att Jocke ska komma och sen ska vi äta och ta det chill =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0