Tvätt...tvätt...Fifa

Vaknde, gick ut med hundarna och sen har det varit tvättning nästan hela dagen....jag bokade och satte lapp om att jag gärna ville tvätta hela dagen, har massa tvät.... Det va ingen annan som hade bokat, så jag hoppades ju på att det slulle gå, men givetvis va där en som bokade 12-16 tiden!
Suck...men jag bokade från 16 och vi kan ju nu hålla på så länge vi vill, så allt blir iaf tvättat =)

Det har bara varit en slappedag och det har varit jätteskönt! Vi har vilat en sund här på soffan innan i eftermiddags och Mange (Pärup) har varit här en sväng i förmiddags och han är här nu med och spelar med Jocke =)

Vi beställde mat av Salle och fick det hemlevererat, hur bra som helst.
Ninni har varit på ett knaonhumör som vanligt och hon har busat och haft sig och hon har lärt sig en ny sak!!
När jag kom tillbaka från tvätstugan så sa Jocke att de hade en ny grej att visa mig. Och Ninni flörtar!!!
Söteungen blink-flörtar!! =)
Så jävla söt!!

Fifa har det spelats till och från hela dagen med. Vi är så sålda på det....och fy fan vad jag längtar till Allsveska säsongen börjar igen! =)

Imorgon ska jag vara med i en intervju. Jag kommer inte ihåg riktigt om jag har berättat det för er...men Gun på BVC ringde för ett tag sen och frågade om vi ville ställa upp för en som går en vidareutbildning och har ett arbete att göra. Denna kvinnan ska då intervjuva mammor till prematurbarn och Gun hade tänkt på oss.
Klart jag kan ställa upp på det.
Jag frågade M, som vi kan kalla kvinnan för när hon ringde om både jag och Jocke fick va med, men hon hade inriktning på mammorna. (vad förvånad jag blir....)
Så, iaf så ska hon ringa mig imorgon klockan 10. Får vi se hur det går =)

Sov gott alles, hörs imorgon!


Ps. Vår fina säng är jätteskön!!! Men lite knarrig...och det måste vi fixa på nån vänster, annars funkar det inte! Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0