Tar form!

Det börjar hända saker här hemma nu!! =)
Vi har nytt soffbod. Fast begagnat, nytt för oss och specis ett sånt vi vill ha!!!
Det är sådär lagom slitet, som vill ha det och det är jättefint!! Har ju kollat in sånt bord på blocket ett tag, men de har varit rätt dyra, men detta hittade vi sjukt billigt!!!
Tack svärfar som hjälpte oss få hen det!!
Vi är superhöjda!
Sen hoppades vi ju på att soffan skulle komma igår, men det gjorde den inte, så det är bara att hoppas vidare på att den kommer idag =)

Sen har jag börjat måla igen!!!
En till tavla är klar och nu har jag inte fler dukar, så får inhandla det. Kul att komma igång igen =)

Som de flesta av er vet så har både jag och Jocke ett stort intresse för kampsport, speciellt MMA. Jag har ju tränat Taekwondo innan och Jocke har sin brottarbakgrund och boxning.
Så. Vi har fått reda på att de har börjat med en MMA-träning här i Hörby och hur salig är man inte då!!
Så nu har vi tagit reda på var och när det är och ska dit och kolla läget och se så vi kan komma igång!
Jag är lite spänd, ser fram emot det jättemycket. Jag har saknat träningen mycket till och från och tycker det ska bli roligt att få testa på MMA!
Lite kul är att tränaren är en gammal vän, träningspartner och tränare tilll mig =)
Han har tränat så länga jag kan minnas och tror han är en bra tränare även nu och säkert bättre.
Spännande =)
Komma hem med onda armar och ben och blåslagen och svullna fötter =)

På torsdag ska vi måla köket!! =) Najs!!

Ninni gör sina framsteg. =)
Hon står själv.
Har tagit 4 försiktiga steg i rad själv. Släpper mer och mer, vågar och tar ett steg eller två!!
Hon kan snart säga "macka"
Kan snart säga "Salle"

Duktiga tjejen!! =)

Nu ska vi se på The Ultimate Fighter, har hela säsongen hemma =)

Bilder på bord, soffa och tavla får ni sen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0