Ta igen

Det är lite att ta igen här hemma, lite med tanke på att jag inte va hemma igår och vi har tagit det lugnt annars i veckan.
Men jag har diskat och tvätten är i full gång och städas ska här göra och vi ska helst hinna måla med. Innan Jocke ska träna...
Ninni ska till mormor när vi målar, har hon nog inget emot =)

Mange och Åsa va här och lämnade Jockes förstärkare som jag annars skulle ha hämnata igår, och de stannade på en kaffe. Trevlig!! Tack för titten!
Ninni tyckte det va jätteskoj att de kom och Atlas blev lycklig som fick träffa Mange igen =)

Ninni ligger och vilar nu och jag tror vi ska passa på att kolla färdigt på en film vi började se igår, hur bra som helst är den men jag orkade inte hålla ögonen öppna helst enkelt...

Frukost, dock lite sen, men det hade varit gott...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0