Spooooky...

Igår kväll kom ju Mange och när Jocke och han hade spelat så tittade vi på film. Ingen helt toppen film, det hände på ett sätt inte så jätte mycket samtidigt som det ändå faktiskt gjorde det, men helt klart godkänd.
Klockan sprang iväg och när filmen va slut så va klockan kvart över 3!!!
Oj.

Nåja, Mange körde hem och vi gick och la oss.
Bara en liten stund efter vi lagt oss så fick Jocke en konstig känsla. Kände sig iaktagen och illa till mods.
När jag tittade ut mot storarummet blev det inte trevligare. Jag såg en svart skugga svepa förbi längst väggen och det gillade jag inte.
Vi la oss ner igen och sen kände Jocke hur kallt det blev i rummet. Jag hade bara precis ansiktet utanför täcket så jag kunde andas och ville inte känna efter heller.
Nu gillade vi inte läget nån av oss och gick upp och spelade lite Fifa ist. Gåshud över våra kroppar så fort vi passerat hallen.
Jocke menade ifall det a en bil som hade kört förbi, att det va nån skugga av det som jag såg, men nej. Där kom en bil sen och det va inte alls vad jag sett. Väggen såg ut som vanligt och lystes upp lite av gatlyktorna och hade skuggorna som blir av det, sen en helt svart skugga svepte över det.
Jaja, vi spelade lite och sen gick vi och la oss efter ett litet tag och vi kunde somna.

Kvällen innan va Tisha och sa hej till mig. Första gången sedan hon skrämde Jocke ute i huset och jagär glad att hon kom tillbaka =)

Vet att folk är väldigt skeptiska för sånthär och det finns säkert de av er som är det med och tycker att jag/vi bara är lite kokko eller nåt. Men alla har vi olika tro och syn och är olika öppna.
Jag är helt säker på att det finns det som vi inte alltid ser. Jag är öppen för det, så länge det inte påverkar oss allsför negativt eller gör skada.
Dte märkliga är, att så fort det varit något här, om vi har märkt det eller de gånger Ninni helt plötsligt vaknat och varit så ledsen och dann, så har det alltid varit någon gång mellan 3 och 4 på natten.

Men, nog om det.
Det va ju intervju idag och kllockan 10 ringde M. Ttrevlig kvinna och vi pratade i ca 40 minuter. det handlade om hur jag upplevde BVC, bemötande, lokaler, omhändertagande av Ninni och mig. Vilket stöd vi fått och allt sånt.
Så va det gjort, hoppas det är till nytta =)

Nu har Jocke kommit hem, han har varit och bytat tillbaka vår bil. Vi lånade Conny och Saras bil när sängen skulle hem. Tack ska ni ha!!

Ninni ligger och vilar och Jocke har satt igång Fifa...jag ska nog med hänga på =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0