Snöstorm?

Ja om det blir nån snöstorm för vår del här i skåne, återstår väl att se. Det har börjat snöa nu iaf, fast bara sådär fint som man vill att det falla på julafton.
Ärligt talat, jag tycker om när det är snö, det hör ju till om man säger så under vintern...men jag som varit så glad över att vi fått sån vinter som vi fått skulle faktiskt inte ha så mycket emot om det börjar avrunda nu snart. Låta naturen få vakna lite sakta och fint, knoppar som tittar fram så gröna och fina =)

Nåja, det kommer.

Igår va vi ju på pizzerian. Vi körde ner lite tidigare innan de andra skulle komma, för att överraska lite och förbereda till dem =)
Vi gjorde allt utom att rulla bullarna. Ninni hjälpte till hon med och hon åkte en superbil. En tomlåda =)
Jag gjorde sen pannkakor lagom till kaffet och det va uppskattat som vanligt. Ninni åt 2½!! Hon hade säkert kunnat äta fler, men sen va de slut och hon kan ju inte leva på pannkakor direkt =)
Ninni trivs bra där på vårt jobb, det är alltid något att titta på och Salle och Jolle är ju några av favoriterna =)


Kompisarna Jolle och Ninni =)










Sen va det hem till Hörby och hämta Alex som skulle va hos oss. Vi hade mat med oss och efter mat och läxor så blev det Fifa =)
Jag förlorade mot en liten skitunge....hahaha=)
Men sen fick han spö av Jocke =)

När han va lämnad hemma hos sig så tog vi det lugnt, tvättade väggarna i köket och sen såg vi film innan vi gick och la oss.

Jocke ska jobba idag, så hur vi gör med målningen vet jag inte riktigt. Funderar på att lämna Ninni till mormor som planerat och måla själv, det är ju inte så mycket att måla så.
Vår soffa kommer, men de väntar fortfarande på nåt som inte blivit levererat i tid..

Så gott folk, om det nu blir snösstorm - håll i hatten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0