Skräck på G =)

Ligger är i vår bäddsoffa som vi nu har över och står här i storarummet. (Någon som behöver den så säg till!)
Jag är jättemätt och det är vi hela familjen, det blev sparris soppa med korv idag och vi är alla lika förtjusta i det =)
Ninni hade kunnat äta tills hon storknat. Jag fixade bort skinnet från en hel korv, föruom ändarna, till henne och sen i med det i soppan. Hon åt allt. Sen fortsatte hon äta från Jockes tallrik!!!
Haha, en hel korv och massa soppa, skruttan kan äta hon =)
Nu ligger och sover gott =)

Mange (ja, Pärup=) ) är här och han och Jocke sitter i andra soffan och kollar Youtube. Gamla bra låtar. Kul!
Sen ska vi se skräckfilm, Paramormal Activity, vi har sett den redan men inte Mange. Ser den gärna igen! =)

Vi va en sväng hos mormor idag och Jocke hjälpt henne att fixa med Tv´n, antennen va kass. Sen kom Marjo och lämnade Alex där till oss och han följde med oss hem för att spela Fifa =)
Fan vilken dålig förlorare han är!! HAhaha så sur han satt och va här i soffan =)
Han vann över mig en match, men det va då enda gången han vann. Då va han glad men det försvann snabbt igen när det inte gick bra för honom. =)
Ninni tyckte det va jättekul att Alex va här!

Men sen när Alex åkt hem har vi ätit och nu sitter vi här.
Hahaha, nu ska jag faktiskt gå och sätta mig med de andra i soffan, jag ligger här med ett litet leende på läpparna, för nu har det gått från att lyssna på gamla godingar till att komma ihåg vilka brudar de tyckte va snygga i låtar när de va yngre =)

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Tina Feuk

E det mammas gamla bäddsoffa ni har? Isf vill hon säkert ha den igen nu när hon köpt en stuga här i Sverige! =)=)=) Vet inte om det e den, men den stog hos Berit innan. Användas det som användas kan!=)=)=)=) Hoppas ni har det bra och sover gott i er nya säng. Kram

2010-01-14 @ 23:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0