Rock´n´Roll

Jocke sitter och diggar i soffan och spelar Fifa =) Han har vairt nere och köpt nya hörlurar till Mp3:an och fan vad grymma de är!
Nu kan han försvinna in i sin egen lilla värld när han är ute och springer =)

Ninni vilar och vi dricker kaffe, jag ska med spela lite Fifa minsann. Sen får det bli frukost med.

Jag fick finfina blommor av Jocke idag! Ja, liljor =)=)
Happy me!

Ni får ha en bra dag elles, det får va allt för nu.


Jo förresten!!
Jag fyller ju snart år va och jag önskar mig en vattentät Mp3. De är dyra...så om ingen vill lägga iop med en massa andra, så bidrag till en!
Det önskar jag mig, för jag ska börja simma och det är alltid roligare om man slipper höra alla anda. Försvinna i sin egen värld, precis som när man springer, vilket jag kanske ska ge mig på sen med, även om det är något av det tråkigase jag vet =)
*blinkblink*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0