Överraska =)

Ninni vilade jättelänge i eftermiddags, från att jag kom hem tills klockan va lite över 6. Så då hade jag hunnit få tråkigt med, gjort allt jag brukar när hon vilar och lite till.
Så vi bestämde oss för att köra ner och överraska Pappsen på jobb =)
På med kläder, in i bilen med hundar och oss och sen bar det av. Det va halt och det bliv mer och mer dimma, men jag körde försiktigt.
Misstänkte att Jocke säkert skulle hinna ringa under tiden jag satt i bilen och det gjorde han med. Han sa att jag skulle ringa upp honom och sen la vi på. Jag skickade ett sms till honom och sa att jag skulle ringa om en liten stund. Hihi.
Sen dök jag och Ninni upp där på pizzerian. Han hade misstänkt det, men kul att överraska lite iaf =)
Vi åt och sen körde vi hem efter lite snack och de stängde.

Nu är det fotboll på tv och Ninni kommer nog snart tacka för sig för idag, klockan är mycket, men hon sov ju så länge så inte konstigt att hon fortfarande är vaken.
Sen ska vi spela Fifa =)

Hoppas ni alla haft en trevlig helg!
Vår "helg" börjar imorgon, då familje är ledig tillsammans några dagar =)
Soffan kommer med nu i början av veckan, nu har allt kommit som gjort att allt tagit sån tid =)

Vi ska till det nya badet i veckan med och se hur det blivit, Ninni kommer nog bli helt salig!!

Så, nu är det nog dags för vällingen till snuttan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0