Ninnis Fifa-premiär

Idag hade Ninni sin Fifa-premiär!!! Haha =)
Hon är ju så nyfiken på kontrollerna och har sett när vi spelar och idag fick hon sitta med Pappsen och lira lite, nojd va den lilla damen ska ni tro!!








Under tiden låg sötevovvarna och mös =)







Vi har varit på pizzerian hela eftermiddagen och Ninni har haft hur kul som helt. Hon har hjälpt Roxana att putsa fönter och tittat ut på folk och bilar på parkeringn, suttit böand blommorna och givetvis ätit en massa =)
Micke (Vollsjö) va där med och Ninni är så glad för honom!!
Han hade son kamera med sig och tog så fina bilder på skruttan min. Han har tagit sedan innan med och när han kommer ihåg så ska han lägga över dem på usb-minne till oss så vi med får dem =) Då ska ni få se dem!

Nu ligger Ninni och sover, vi tog ett litet bad innan välling och sängen och vi hade bubblor. Det är ju så kul! =)
Jag har dammsugat och är det någon som vet med sig att nån nakenhund fryser och vill ha lite påls, så har vi nog så det räcker till 50 hundar! Fy fan, är lika trött på hundhår varje år när de börjar fälla. Kommer ihåg med Tisha, jag dammsugade en till två gånger om dagen...Atlas fäller lika mycket!

Imorgon ska Ninni till mormor. Hon behöver det inte egentligen, jag är ledig. Men när jag va upp om hos henne idag så frågade hon om jag ville va lite ledig...och hon hade ett sånt där leende som sa att snälla, det vill du va?!
Självklar ska mormor få ha sin Ninnistund, så hon sover över där imorgon.
Vad jag ska göra...ja det vet jag inte.
men jag är lite sugen på att gå ner till MMA träningen och kolla läget, men ska kanske vänta tills på måndag så jag och Jocke kan sticka dit tillsammans =)

Nu ska jag faktiskt baka de där kärlekmumsen, blev inga igår.
Sen ska vi se film när Jocke kommer hem, The Road. Ska va väldigt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0