Ninniskrutt =)

Ja, då sitter jag här igen i soffan och kollar min runda på nätet. Ninni har somnat nu, fick lite alvedon innan vällingen och jag hoppas hon sover gott i natt. Hon har verkat lite hängig och seg till och från idag och hon har inte ätit riktigt som hon brukar. Kanske är på väg att bli lite dålig. Eller så är det tänderna som spökar, för vi har sett är där är nån till på G så smått.
Vi va nere på pizzerian en sväng och lämnade Jocke. Drack kaffe och åt pannkakor innan vi körde hem igen.
Jocke bjöd på sin smörgåstårta med och nu är den slut. Synd, den va så jävla god! Får göra en till en dag =)
Ninni busade lite och stod otittade ut genom fönstret, det är kul, man ser så mycket! Hon tittar lite på blommorna med och klättrar upp i fönsterkarmen, sätter sig där och dinglar med ena benet =) Gullunge!!

När vi kom hem diskade vi, dammsugade och sen va det nattedags för Ninni. Jag ska bara ta det lugnt och lägga mig och kolla tv tills Jocke kommer hem.














Titt-ut Roxana!



(Det syns att Ninni fingrat på rutan, haha)























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0