Mamma chillar!

Lämnade Ninni och sen blev det kaffe med chefen innan det bar ner till pizzerian. Jag stannade nån timme och Mange (Pärup) kom och tog en kaffe med oss =)
Det blev snabbt kallare och kallare och jag tog sen och körde hem. Hundarna satt ju i bilen och jag började tucka synd om dem att sitta där i kylan.
Så mot Hörby igen och jag körde upp till Lågedammen och släppte hundarna där. Atlas blev så glad!! Han tog fart direkt och försvann bland buskarna efter kaninerna, Cox sprang iväg han med, men är ju långt ifrån lika snabb som Atlas, så han stod mest och såg förvirrad ut sen =)
Men det hade börjat mörkna och jag hade då inte koll på om det va fler dolk där, så jag ville inte stanna för länge. Så efter lite springande så körde vi hem och nu har jag bytat om till mysboxorna och ska koka mig lite te. Har hittat ett så gott te. Grönt chai te. Mmmm!!!
Sen ska jag ta fram mina skisspapper och pennorna, krypa ner under vår mysiga filt och rita.
En "mamma-chill-kväll" väntar =)

Jag saknar Ninni som fan. Pratade med henne i telefon innan, hon lyssnade  och lät lite, men sen blev knapparna mer intressanta =) 
Men, en stund helt för sig själv behöver man alltid, så nu ska jag ha det =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0