Lugnt & Mys

Det har varit och lugn och mysig dag idag, en sån som liksom bara försvinner.
Jag vaknade tidigt, av Ninni vid halv 7 i morse. Hon fick lite att drick och jag gick ut med hundarna. Jag hörde att hon va på väg att somna om igen vilket va bra. Inte gå upp så tidigt, nej!
Så jag la mig på soffan istället så att det förblev lugn och ro i sovrummet. Jag lyckades väl sova till och från, hundarna tyckte ju inte det va så kul att böhöva gå och lägga sig igen, så det busade lite...
Men sen kom Jocke upp vid halv 9 eller 9, kommer inte ihåg, men trött va jag iaf. Sen flöt förmiddagen på.

Ner till pizzerian och jag vägrade göra pannkakor idag, vet inte hur många pannkakor jag stekt på en vecka nu =)
Vi stannade inte jättelänge idag, men Ninni hann hjälpa till med läsken och hon stod och tittade ut genom fönstet en stund och hade kul med Roxana =)
Men god pytt i panna åt vi som Salle gjorde och sen körde jag och Ninni hem.


Fixar-Ninni






Mys-Ninni












Stannade till i skogen och hundarna fick springa lite. Men det blev bara en kort stund, jag trodde Ninni hade somnat, men det hade hon inte och hon tyckte inte det va så kul att behöva sitta där och glo.
Så hem och sen vilade vi allihop, så skönt det va!

Lite fika och ett bad med lite varm bojboj efter. Mysigt och gott!!
Nu sover Ninni, jag trodde hon skulle va uppe längre men nej. Så nu sitter jag. Men det är fotboll på tv =) och jag har servetar mig själv en kall och go öl.

James kommer hit en sväng sen, trevligt! Maten kommer Jocke med när han kommer hem, kycklingsallad har jag baställt, det är ju så gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0