Lugna veckan

Denna veckan har varit lugn, vi har bara varit hemma och chillat. Hur najs som helst =)
Men det känna att man skulle behöva komma ut lite och vi ska se om vi inte hittar på något idag. Vi ska iaf upp till mamma och hjälpa henne med Tv'n, så då kanske vi tar en sväng nånstans med.

Ninni ligger och ska vila och vi dricker kaffe och tar det lugnt, Jocke kollar upp hur det står till med de kommande UFC matcherna och har kommit fram till att han behöver ta ledigt en halv lördag. De sänder en gala mitt på dagen, för den är i Australien. Men bänkade framför Tv'n kommer vi va iaf =)

Igår kom Mange (Pärup) och kollade Barca-matchen med oss. Jag blev så trött så jag såg inte riktigt allt i slutet och sen gick jag och la mig. Men utvilad idag iaf =)

För en vecka eller två sedan så köpte vi färg till mig. Jag har ju inte målat på länge och vill komma igång igen,så påfyllning av färg har det blivit och jag tänkte faktiskt att jag skulle måla till helgen. Har lite idèer jag vill göra =)

En kopp kaffe till är det dags för...

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0