Litta trött då va...

Om nyårsfirandet får ni sen....nu ska jag ta mig en kopp kaffe och försöka få ögonen att vakna så pass så de inte småsvider... Har varit uppe en timme nu, va hemma vid 5-snåret i morse, men hundarna och Ninni är ju liksom inte de som faktiskt bryr sig så speciellt om man har lagt sig sent eller inte =)
Jocke har det bra...han sover, gick upp och plockade tolle som Cox hade lämnat så fint på golvet och sen gick han och la sig igen. <får se hur han mår på jobb idag. Glad att jag inte drack igår!

Disken är redan klar iaf, så den slipper jag tänka mer på. Nu gäller det att komma igång och sen se om jag kan vila en stund när Ninni gör det. Kommer behövas för att inte va rent för trött på jobb... =)

Hoppas ni alla hade en riktigt trevlig kväll och natt, att det nya året firades på det sätt ni önskat!!

Tack Mange och Jojjo sör en kanonbra kväll och natt! HA, jag vann pokern!!! =) Jag-bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0