Jahapp...

Ninni ligger och sover gott. Hon va trött när vi kom hem. Vi har varit nere på pizzerian hela eftermiddagen, druckit kaffe, snackat och sen gjorde jag pannkakor. Och Ninni har bara ätit och ätit =)
Hon har ätit köttbullar, lite kaka och sen pannkaka på det. Så mätt i magen blev hon trött och somnade innan jag hann lämna parkeringen och styrde mot Hörby igen.
Hon vaknade sen i bilen och vi handlade och sen när vi kom hem så va hon trött igen, men jag ville försöka hålla henne vaken till 8 iaf så hon kunde få lägga sig för natten. Så ett litet bad och sen blev det vällingen och hon somnade =)

Jag har fått kasktat lite kartonger och sånt skit som legat i köket, fick ett ryck och det va skönt att få väck det. Nästa vecka ska vi fanimej få klat köket, jag ät så jävla trött på att ha det så. Men det har kommit saker emellan och vi jobbade en del båda två innan så, men nu ska det bli gjort!!

Snart kommer nog Mange hit =)
Jocke kommer hem sen med en familjepizza till oss, namnam =)

Imorgon ska jag en liten runda så att mormor får träffa Ninni, det är efterlyst =)
Och sen blir det nog morfarsbesök senare på eftermiddagen, han ringde idag och sa att han hade varit och handlat något till Ninni =)
Hon fick kläder igår av moster Marjo, en klänning, jeans och en tröja. Jättefina!!

Hoppas ni alla her en bra helg, nu ska jag sätta mig i soffan och zappa =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0