Jag lyckades!!

Jag har fått vila idag!!! Tjohoo!!!
En timme fick jag! Visst fick jag nästan kämpa mig till den och säga till gollehundar några gånger innan att de inte fick busa, men sen blev det tyst och lugnt och jag fick vila =)

Sen har jag skällt på Cox...jag och Ninni va i köket och gjorde lite fika till oss (rostat bröd och bojboj =)! ) och plötsligt hör jag en hund som gnager på något. Tänkte att det va Cox som tuggade på sin korg igen, men lät lite konstigt så jag gick och kollade.
Jo visst va det Cox som tyggade, men inte på sin korg inte, nej på väggen!! Jävla hund! Han har tuggat lite på hörnan han. Kli i tänderna, dags att tappa dem.

Ninni och jag har haft hemmamysdag efter att vi lämnat Jocke på jobb.
Vi har badat och lekt, kastat boll (som inte finns mer för Cox tog sönder den...) och myst i soffan, busat och nu ska vi leka och mysa lite till innan Ninni ska gå och lägga sig. Liten godnattsaga innan hon sover idag tror jag med vi tar =)

Imorgon ska vi hjälpa Roxana att flytta lite. Ja Jocke får iaf hjälpa till, med hundar och Ninni vet jag inte om jag är till så mycket hjälp. Får se.
Sen är det familjedag för resten av slanten. Va ett tag sen nu!

Nä minsann, nu ska vi leka =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0