Fredagsjobb

Jocke kände och orkade inte riktigt med jobb idag, så han frågade om jag pallade jobba. Japp, det fixar vi!
Vet att det är skönt att få va ledig när man egentligen ska jobba, även om man varit ledig några dagar innan, så jag har jobbat idag och vi har haft rätt mycket att göra faktiskt. Roligt!
Men självklart saknade jag dem här hemma, men ändå lite skönt att byta vardagen med varandra lite =)

Mange, ja ni vet vilken =) är kom precis och vi ska se film. Vi såg ju Paramormal Activity igår och det visade sig vara en längr version än den vi sett innan och det va saker vi inte sett och slutet va helt annorlunda. Vi höll på att skita på oss jag och Jocke!
Idag ska vi se en nyinspelning av The Stepfather. Jag vet faktiskt inte om jag sett dem gamle, men den ska va bra.

Vi hörs imorgon!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0