Fredag =)

Jag är ledig idag!! Jag är ju inte van att jobba som jag gjort nu, så en ledig dag uppskattar jag verkligen =)

Ninni sitter här på golvet och leker med sin mobiltelefon. Hon är ju så glad i att få långa fingrar efter våra, så hon har fått en egen som ändå bara låg här, lyckliga tjej =)

Jocke ligger och sover. Han frågade igår (frågan fanns där när han berättade om hur det ju kunde gå till idag) om han lunde få sova lite längre eftersom jag är ledig men inte han.
Så varför inte =)

Men sen ska det röjas gran!! Fy fan vad trött jag är på den, vi har ju inte varit så generösa med vatten till den stackaren, så det räcke nästan att man ger den en hård blick nu så rasslar det barr ner på golvet...

Ninni va ju hos farmor igår igen och lika bra som sist hade det gått. Ninni hade badat och busat och hade vilat 2 ggr igår iaf =) Hon hade ju inte tid sist =)

Ja julen ska ut idag, Jocke får hjälpa mig ta ner och ut granen, sen ska jag och Ninni roa oss med att städa undan resten under dagen. Sen på måndag ska vi minsann iväg och handla leksakslådor till Ninni, hittat såna jag vill ha och nu är jaf trött på att det inte går att plocka undan ordentligt.

Vi får höras sen, nu ska jag dricka mitt morgonkaffe och sen väcka Jocke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0