Fredag

Här är lugnt och skönt, Ninni vilar, hundarna ligger och vilar och Jocke sitter och läser. Jag sitter här och kollar läget och kom precis på att jag kanske ska kolla min mail med, jag är rätt dålig på att göra det och ibland är där hur mycket som helst. Mest skit dock.

Det känns så skönt att vi har målat köket =) Är så glad för att allt sån grovjobb är klart.
en sak som kommer bli lite klurig, är att hitt en tvbänk som vi vill ha. Har inte hittat Den...jo, med skitdyr tyvärr. Men någon som skulle passa bra till bordet har jag inte sett så många av som jag själv tycker om så mycket.
Det dyker väl upp något, precis som bordet gjorde =)

Ska ju handla lite målarsaker i helgen, men vet inte om jag ska fixa det på lördag eller söndag. Men kul att handla nya saker, har en del idéer nu jag vill få ner på duk. Men ska först och främst testa, för mig, nya tekniker och bli bekant med dem. Men sen har jag den större tavlan till Jocke =)

Nu ska jag ta en kopp kaffe till och ta en macka med, börjar bli lite hungrig.

Ha en bra fredag alles!

Ps. Tack för MP3fixet svärmor och svärfar! Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0