Framkallning

Nu äntligen har jag gått igenom alla tusentals bilder!!!
Jag hittade en sida igår där man får beställa 100 bilder gratis, hur bra som helst. Men jag har mer än 100 bilder som ska bli framkallade.
Blir billigare iaf, för de som är utöver de 100 kostar 59 öre/st tror jag det va och andra ställen jag kollat så kostar de 79 öre.
Sen kollade jag rundor lite och man kan ju få framkalla sina biler på cnavas, hur snyggt som helst!!

Nu sitter vi här och kollar på nyhetsmorgon, dricker kaffe och Ninni går runt och busar och snackar.
Hon har sett när Jocke knäpper med fingrarna, är ju jättefräckt och hon försöker själv =) Låter ju inget....öva öva =)

Vi ska jobba idag med, sen är det slut på det ett tag. Ninni har haft det hur bra som helst hos farmor och mormor, men hon har ju inte haft tid att vila, så det tog hon igen igår. Tråkigt tyckte jag, då jag va ledig =(
Men bara hon är utvilad så, jag fick ju med ligga och slappa i soffan =)

Idag ska Ninni va hos mormor och hon ska sova där, vi stänger ju sent idag.

Ha de alles, nu ska jag drick mer kaffe =)




Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

var är det man kan få 100 bilder gratis...eller det är din lilla hemlis ? =)

2010-01-09 @ 10:59:23
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: jennie

hej ett tips beställ både på dig och jocke då får ni ju 200 bilder gratis!! kram

2010-01-09 @ 12:25:20
Postat av: Anna

*Ja, det hade vi kunnat, om man fick, men man får bara beställa en gång per hushåll...annars hade det varit bra, tänkte med på det =)

Nejdå, ingen hemlis, jag gör en länk!*

2010-01-09 @ 22:32:50
URL: http://annamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0