BVC nöjd

Det va dags för BVC idag. Jag hade full koll på det....tills det va dags att va där!
Klockan gick ju för fort tyckte jag och helt plötsligt så va klockan 10.39, vi hade tid 10.30..hehe.
Ninni hade iaf vaknat och när hon fick ny blöja så såg jag vad klockan va, så Ninni fick åka upp i pyjamasen =)

Men vi kom dit och vägning och mätning och Gun tyckte det va roligt, för Ninni hade massor att berätta för henne =)
Gullunge!
Efter förkyldingaar och nu när Ninni börjat gå och röra sig mer och mer så har det inte märkts så mycket som de önskar på viktkurvan att hon äter som en häst. Men nu har allt blivit mer stabilt och Ninni har kommit upp i sin kurva igen, så nu är de nöjda =)
Sist vägde Ninni 7890 och nu väger hon 8540, jättrebra!
Sist va hon 71,5 lång och nu är hon 73, så ett litet skutt på längden med har hon tagit! =)

Jocke och Mange (Pärup) är iväg och hämtar säng nu! Så skönt att få hem en säng!!!
Ninni håller på att vakna hör jag och jag har faktiskt med vilat en liten stund, najs =)

Vi höres!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0