Batteri nästan slut

Ja dte är faktiskt så att jag inte har så mycket batteri kvar på min dator och jag orkar faktiskt inte plugga in den, så  ett snabbt hej från mig idag =)

Jag och Ninni har varit en sväng hos mormor och lika glad som vanligt för det va Ninni som hade hur kul som helst med att tömma både lådor och skåp i köket =)
Sen iväg till morfar och häls på där, han har vi inte träffat sen jul. Trevligt och Ninni va gladfis och hon fick en mjukisapa, jättefin hur mjuk som helst!! =)

Sen va det hem, vi diskade och sen va det dags för skruttan att sova. Jag har bytat om till myskläder och väntar på att klockan ska bli så pass så att det är dags att tappa upp ett varmt bad till Hjärtat mitt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0