Alla dessa papper

Fick tillbaka en kopia från försäkringsbolaget om Ninni. Eftersom hon är ett prematurbarn och just för att hon vägde under 2kg när hon föddes, så är det inte så lätt med försäkring...hon ligger under utredning och nu ville de ha hennes nuvarande vikt och längd och jag vet inte om de är i kontakt med Neoavd. än, men jag hoppas iaf att de tar sig ann henne. Finns risk att hon nte får bli försäkrad innan hon blir 2 år. Då är det en helt annan sak.
Tycker det är sjukt. Varför kan de då inte ha en speciell prematurbarnsförsäkring för de under 2kg?
Nåja, vi vet att hon inte haft några direkta problem, de på Neo vet det, så det är bara att hålla tummarna för att försäkringsbolaget med inser det och låter oss ha henne hos dem.
Under tiden är "lätt" försäkrad. Sen när/om de tar sig ann henne, så kommer hon va tipp topp helförsäkrad över hela hennes kropp!

Jocke ska jobba idag och nu tills dess och sedan vi vaknade är det bara lugnt och chill =)
Ninni har varit lite kink, så hon ligger i sängen, får se om hon vill vila eller inte. Kanske bara en stund för sig själv och gosedjuren som behövs =)
Ska nog följa med Jocke ner en sväng till pizzerian, träffa dem och ta en kaffe, sen blir det en lugn och chill resterande dag.

Ska se om jag inte kan ta mig till Pema sen i helgen och köpa nya dukar, så att jag kan fortsätta måla, har en del idéer jag vill få på duk. Sen igår när jag satt och tittade på en av de jag målat innan, så fick jag en idé om den, så jag ska se om jag kan komma på hur jag ska få till det så att det blir på det viset jag vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0