Vilostund

Ninni vilar och Jocke ligger här i soffan och vilar han med. Här är så tyst, hör bara lite av trafiken utanför och när Cox hittar något att tugga på...
Jocke har inte känt sig så kry idag, så vi har flyttat fram våffelätandet till imorgon. Undrar om inte Ninni har smittat oss lite. Idag va tredje dagen jag känner mig krasslig när jag vaknar, halsen klöddar och känner mig allmänt lite hängig.
Men det får gå ändå!

Vi va ute och hämtade Ninni strax efter middagstid och hon låg och vilade. Men hon hörde oss nog, för hon vaknade direkt. Tog en kaffe innan vi körde hem igen och sen fikade vi innan hon gick och la sig. Hon har sovit en timme nu, så tror hon vaknar snart.

Ikväll kommer Mange och det blir nog film. Får väl komma på nåt att ha till middag först, börjar nog bli lite hungrig.

Men först tänkte jag att ni kunde få bliderna från igår!


De har jättemycket snö!!









Hundarna hade jätteroligt, speciellt Atlas, Cox försöker bara hänga med =)



























Ninni fick en välkomstpuss av Fabbe=)



Kollar vilken sked som ska användas till maten =)



Efter mat blev det lek



Och hjälpa till med kaminen. (Nej, den har inte hunnit bli varm!! Då håller hon sig ifrån den!)






Fabbe chillar



Ninni smakar på farfars sukettask, trots att hon inte fick, hon sölade ner den för mycket sist =)



Då tittar lite i lådan som jag inte får då =)



Nänä, då fixar jag med veden istället =)



Lilla söta Svea tittade fram



Ingen som ser mig?



Då river jag lite i blocket =)



Sen kom gräddbullarna fram =)



Kusse Jonas kan äta gräddbulle han



Då gör jag likadant!



Sen blev det lek och bus för hela slanten! =)



Men kaffepaus hos farfar =)



Så, allt för denna gången!
Ha en bra kväll alles, tror inte vi hörs mer idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0